Tuesday, November 30, 2004

Twee weekjes wennen


Ben gisteren aangekomen in Seattle. Deze week eerst een aantal zakelijke meetings en tegelijk de voorbereidingen treffen voor onze house-hunting van volgende week. Zoals het de Seattle omgeving betaamt is het nat hier maar zelfs dan is de omgeving nog steeds mooi. Redelijke vlucht gehad en een prima hotel. Kijk op http://www.bellevueclubhotel.com/default2.asp voor een idee waar ik nu slaap. Helaas zal ik volgende week naar een ander hotel moeten. Ook goed maar minder luxe. De zaterdag ben ik helaas begonnen met door mijn rug gaan en dat is niet handig als je 9:30 uur in een vliegtuig. Gelukkig wel pillen gekregen van de huisartsenpost, en daarbij veel bewegen dan komt dat ook wel weer goed. De US bevalt nog altijd en ik voel me nu al hier thuis.

No comments: