Saturday, October 14, 2006

Afscheid




Het zit er weer op. Mijn ouders waren weer op bezoek geweest en hebben de afgelopen drie weken weer deel kunnen uitmaken van ons leven en precies kunnen zien wat er zich allemaal in huize Schaap in Duvall afspeelt. Zeker nu de meiden naar school zijn elke dag en ik toch ook acte de presence moet geven op mijn werk. Dus hebben we doordeweeks besteed aan allerlei klussen en heeft mijn vader tegeltjes tegen de wand in de keuken gemaakt (een "backsplash" noemen ze dat hier) en de weekenden vrij gehouden om er op uit te gaan. Naar Poulsbo geweest voor een brunch op een zonovergoten terras, naar Port Townsend voor een wandeling door een Victoriaanse stad, met uitzicht over de zee en Canada en last but not least, een boottocht van 1.5 uur op Lake Washington, langs de goudkust van Seattle en het huis van mijn baas Bill Gates. Toch kwam het afscheid toch weer snel en dit keer was iedereen weg en dus moest Jacq ze alleen naar Seatac brengen en ze veilig weer op het vliegtuig zetten. Tot de volgende keer.

1 comment:

Anonymous said...

En ik heb ze weer veilig van Schiphol afgehaald. Vermoeid maar zeker voldaan..! Heb jullie foto's even kunnen zien en de verhalen van alle groei en ontwikkelingen daar. Ben dus weer bijgepraat.
Pablo