Friday, January 12, 2007

Hallo, dan....


We misten alleen de camera's en Hennie Huisman nog, maar voor de rest was het net een aflevering van "Surprise. Surprise". Vanmiddag werd ik dat door de receptie gebeld van kantoor dat er bezoek voor me was: "Pipo the Clown"stond er zei de dame. Wat is dit nu weer. Kom beneden, staat niemand en uit een hoek spring plotseling een van mijn beste vrienden op me af. WOW. Wat een ongelofelijke verrassing. Marco Jansen, die ik al ken vanaf de MAVO tijden, had wat business te doen in Minneapolis maar dacht, weet je Seattle is niet zover dus we gaan ff op bezoek. Uiteraard niet zomaar gedaan, maar in het diepste geheim, met Jacqueline bekokstooft, binnen een periode van 2 weken. Vrijdag aagekomen, Maandag weer weg. Een bliksembezoek, maar echt fantastisch om hem te zien en van alles te showen hoe wij hier in de US met de familie Schaap lekker bezig zijn. Kan ik weer 3 dagen lang"Hallo, dan.. " roepen, een gevleugede uitspraak van Marco en mij. Maar de surprise was nog niet voorbij.... Jacqueline, had, zelf zonder dat Marco het wist een leuk uitje gepland om Zaterdag, met zijn tweeen de bergen in te gaan en een 2 uur duurde snowscooter tocht te gaan beleven, als vrienden onder elkaar. Ter herinnering dat we dit 10 jaar geleden ook gedaan hebben toen Marco, Danielle, Jacqueline en ik onze, niet te vergeten trip naar Finland hebben gemaakt. Helemaal top. We gaan genieten !

No comments: