Sunday, April 29, 2007

VEERTIG



Hieper de piep! Vrijdag was ik jarig en kreeg de leeftijd met de Big 4. Op zich natuurlijk wel bijzonder. De afgelopen week was de spanning rond deze verjaardag al aardig opgevoerd. Met name door de kinderen. Er was een mooi kado gekocht samen met Milo, maar.......ze hadden nog iets in petto. Ik werd wakker gezongen, kreeg zelfgemaakte kado's van Bo en Nova, daarna het speciale kado wat met Milo gekocht was, een mooie zilveren ring met bijpassende oorbellen met diamantjes erin. Heel erg mooi en goed uitgezocht. Daarna was er nog wat uitpak werk wat uit Nederland was meegenomen door Ton en Caroline en natuurlijk de verjaardagskaarten. Maar het was nog niet voorbij......Ton had inmiddels de gitaar tepakken en als verrassing speelde hij eigenhandig Happy Birthday, iets waarvan wij geen van alle wisten dat hij dit kon. Daarna verzamelde Bo en Nova zich met Milo en kwamen met een koffer tevoorschijn. Het bericht was het volgende, ik had een half uur de tijd om deze in tepakken om samen met Milo te vertrekken naar Vancouver, Canada. Je kunt me op zo een moment niet gelukkiger krijgen. Samen met Milo een weekend weg, lekker met zijn tweeen. Ton en Caroline waren zo lief om voor de kinderen tezorgen. Dus alles was geregeld.

1 comment:

Anila said...

Jacqie,
Van harte met je XXXX , niet te geloven , wat is de tijd gevlogen!
Ik wens jullie een super romantisch weekend toe enne handig he zo een oom & tante op bezoek voor de meiden!