Sunday, July 19, 2009

Atlanta Georgia – een weekje sessies geven

Atlanta

Vanochtend om 3:30am, kwam de car service naar Duvall om me op te halen voor een vlucht om 6am naar Atlanta.  Alles voor elkaar, maar toen ik via het internet in ging checken was het al vreemd dat ik geen stoel kreeg.  Maar ach, komt wel goed.  Op Seatac aangekomen rond 4:30am gelijk doorlopen en dan naar de gate. Delta Airlines heeft vaste gates op Seatac dus ik liep naar de D gates. Maar Delta en NorthWest Airlines zijn samen gegaan, dus alle vluchten gaan nu naar S-gates. Dus weer terug lopen, met het treintje naar S-gates en naar de juiste gate.  Daar aangekomen, naar de balie voor een instap kaart. Ja mijnheer, dat kunnen we pas doen 15 min van te voren. Dus wachten….  iedereen instappen, allerlei namen worden afgeroepen, behalve de mijne.  Mmm… maar dan toch “Milo Schaap, please come to the desk”. Een zucht van verlichting en hup in de Boeing 767. Interne vluchten van Delta in de US hebben ook schermen in de stoelen en ook satellite TV, dus je kan CNN, NBC, CBS, etc, etc, allemaal zien en ook wireless internetten.  Dus wellicht de volgende keer kan ik MSN’n met iemand op 30.000 voet.  Dan in de taxi naar het hotel. Dit keer het WestIn in Atlanta. Dat is die ronde toren in de rode cirkel. Zit nu in mijn kamer op de 62ste verdieping, met een geweldig uitzicht, de blog bij te houden.  De rest van de week zijn presentaties, en presentaties, en hopelijk ook wat lol.

No comments: