Saturday, November 21, 2009

Op stap

Deze week, is de week van de reizen. Morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Munchen om voor de Microsofters van Centraal en Oost Europa, een tweedaagse meeting bij te wonen en 2 presentaties te geven over hoe hun business te kunnen groeien en hoe controle te houden over hun budgetten. Afgelopen week, waren mijn team en ik bezig met een internationale meeting hier in de US, en zelfs daar heb ik twee nachten in een hotel doorgebracht want de lange dagen en de sociale verplichtingen gaan je dan niet in de koude kleren zitten. Woendag komen Jacq en de kids naar Nederland voor een korte vakantie, de 65 jarige verjaardag van mijn vader en om ons visa maar weer eens te verlengen. Moet toch ook gebeuren, anders komen we er niet meer in, en dat zou toch vervelend zijn. Ik kom dan uit Munchen donderdag avond aan en we blijven dan tot 8 Dec in NL. We vieren zowel het Amerikaanse Thanksgiving bij onze familie (grootste familie feest in de US) alswel Sinterklaar pakken we ook nog mee, alhoewel onze dames al wel van hun geloof gevallen zijn.

No comments: