Monday, January 25, 2010

London - nee - Heathrow


Ben weer eens op reis en dit keer voor de jaarlijkse Mid Year Review (MYR). Een jaarlijks terugkerend fenomeen bij Microsoft waar we alle landen reviewen, kijken naar hun huidige performance en wat ze denken te kunnen gaan doen voor het volgende jaar. Datdoen we dan zowel in Redmond als in europa en dit keer is het de UK. Klinkt goed, en zaterdag voordat ik wegging, vertelde ik aan Nancy, de paardrij leraar van Bo en Nova, dat ik weg moest en dit keer naar de UK. Nou zegt ze, "jij ziet ook veel van de wereld. Er zijn plaatsen waar je al bent geweest of heen gaat die mensen hier nooit zullen zien" . Welnu, dat klinkt heel glamorous, maar de realiteit is iets anders. Ik moet mezelf ook altijd verbeteren, maar ik ga niet naar London, eigenlijk ga ik naar Heathrow. Dit jaar is het zelfs zover dat ik in principe zonder jas naar de UK kan. Zaterdag opgehaald door de taxi, voor de deur, en temp in Duvall zijn prima, dus geen jas,. Dan met de Ba048 naar London, met een eigen bedje etc, dus ook prima. Dan aangekomen op Heathrow in de nieuwe Terminal 5, door de douane en direct doorlopen via de aankomst hal, naar het Sofitel. Alles zonder jas beschermd van de koude natuur elementen. Nu 4 dagen in meeting rooms van 's ochtends 8 uur tot 's avonds 8 - 9 uur. Helaas in de "kelder" van het gebouw dus geen tijd om ff naar buiten te gaan. Vrijdag weer terug naar Terminal 5 lopen en naar huis. Heb ik nu een coole baan of niet?

2 comments:

Anonymous said...

Elke baan heb wat milo, en iedereen heb zo zijn voorkeur. Maar
als je het zelf leuk vind, dat is vlgs mij het belangrijkste toch....
Gr uit de midden beemster

Anonymous said...

Niet klagen. 1. Heathrow is een fantastisch vliegveld. Ik ken het Sofitel zeer goed, ook wij doen daar geregeld zaken. 2. What about al die leuke stewardessen?

GR uit de UK. Hopelijk kunnen we volgende keer naar de pub!

Mijn reisactiviteit staat op NUL, dus ik mote zelf maar weer eens een vlucht naar seatlle plannen.