Tuesday, December 28, 2004

Kerst overleefd,, nu aftellen

We hebben de kerstdagen erg leuk gevierd en zijn ze goed doorgekomen. Veel tijd met de familie door kunnen brengen en uiteraard al de eerste kado's ontvangen. Dat was maar goed ook want die kunnen dan direct door de verhuizers ingepakt worden. Het was wel even stressen de afgelopen dagen om alles rond te krijgen en de spullen dusdanig uitgezocht te krijgen dat we precies het juiste met de boot en het vliegtuig meesturen. Nu dat het inpakken is gestart kunnen we dat loslaten en ook een beetje genieten van alles wat er gebeurd.

1 comment:

Anonymous said...

Vanmorgen werd IK "RUW" gewekt, door een vreemd geluid wat NIET op mijn wekker leek!!!! Kwam bijna naast mijn bed vandaan, zij het dat er een muur tussen zit....schuif...pieeep.....boem.....babbelbabbel.... Ik heb het gevoel dat wij ook aan verhuizen zijn,want ONZE gang stond ook vol met vuilniszakken ineens. En dan vanmiddag jullie Flappie, waar ik over aan nadenken was. Flappie, heeft een ereplekje gekregen, zodat HIJ alles en WIJ hem ( is het een "hem"??)kunnen zien, onder ons "vissen"raam. Hij heeft al bij Flossie op de bank gezeten en de rest kijkt, snuffelt en loopt door. Flappie is OOK wel nieuwsgierig. IN OVERLEG ( Jawel!! ) hebben Piet en ik besloten, Flappie hier te willen houden tot er een juiste oplossing/adres voor hem wordt gevonden. Wij zijn OOK "op zoek" en er komt vast wel wat, al heeft het tijd nodig misschien. Voor jullie een opluchting?? Wij zullen goed voor hem zorgen en knuffelen namens Jacq, die ik heel verdrietig zag kijken! Flappie is hier in onze "dierenopvang" welkom!!

Liefs Piet en Wilma