Tuesday, April 04, 2006

MVP


Diegene die deze blog regelmatig bezoeken weten dat ik niet veel vertel over mijn werk. Niet dat ik nou een saaie baan heb, maar het is niet iets waarvan ik nou denk dat dit, buiten voor de Microsoft mensen, iets is waar je wat aan hebt. Toch wil ik daar nu een uitzondering op maken. Vanmorgen kreeg ik uit handen van Mich Mathews , de Corporate Vice President van Marketing van Microsoft tijdens een "all hands" meeting waar alle mensen in de CMG (Central Marketing Group - zo'n 500 man) bijhoren een MVP (Most Valuable Player) award uitgereikt voor het project en werk dat ik, samen met een heel team, de afgelopen maanden heb gedaan. Ben enorm trots en vereerd dat ik deze award gekregen heb en geeft mij een gevoel van voldoening en waardering plus een bevestiging dat ik ook qua baan de juiste stap heb gezet om voor enige tijd naar de US te verhuizen. Om dit te krijgen voor iets waar ik al heel lang mee bezig ben geweest (Business & Marketing planning), zelfs al toen ik nog in Nederland werkte geeft een goed gevoel. In Nederland deed ik dit onder andere met mijn collega Paulus en hadden we toen al discussies hoe we dit konden doen en de problemen konden oplossen. Nu dat ik hier ben en onderdelen die ik met hem samen bedacht heb kan inbouwen in een oplossing die de hele wereld overgaat, doet me goed. Bijna 2 weken geleden was het 2 jaar geleden dat Paulus ons ontvallen is door een noodlotig ski-ongeluk. Je moest eens weten Paulus, ...je moest eens weten!!.....

5 comments:

Anonymous said...

he milo, Gefeliciteerd ook namens mark, een mooie bekroning op je werk, en ook voor jou dat je een goeie stap heb gedaan om naar de us te gaan. Groetjes Ingrid

Anonymous said...

My compliments.
Waardering.

Anila said...

Felicitaties!!!
Je mag er best beretrots op zijn.

Anonymous said...

dat is mooi man. we zijn TROTS,TROTS, papa,mama.

Anonymous said...

Jammer dat je dit niet meer kunt delen met Paulus...hij zou net als jij trots zijn geweest....en wij zijn ook wel trots op onze ex buurman, de nu een echte AWARD heeft.....GEFELICITEERD!!
XXXW