Wednesday, June 14, 2006

Field Trip naar Carkeek Park Beach
















Vanmorgen zag ik het somber in. Het regende en het zag grijs van de wolken. Er stond een uitje op de agenda naar een park beach ten noorden van Seattle aan de Puged Sound. Dit was het uitje van pre-school van Nova als afsluiting van het schooljaar. Ik had Nova beloofd dat we gingen en die vergeet dat nu niet meer. Als het weer teslecht zou zijn, dan werden er op school spelletjes gedaan werd me door de juf verteld. Ik had Nova vanmorgen maar een beetje voorbereid dat het wellicht niet doorging naar het strand. Maar die zag geen problemen. Het verbaasde me dat alles doorging en onderweg er naar toe regende het zelfs ook nog. Waar begin ik aan dacht ik bij mezelf.... Maar ja, ik had 2 blije meiden achterin. Nova en nog een meisje van school. Maar na 45 min rijden naar het westen, klaarde het op en hebben we dus zelfs nog enige blauwe lucht gezien. Maar echt warm was het niet. Eerst spelen in de speeltuin, daarna de pick-nic en toen op naar het strand. Ik was er nog niet eerder geweest, maar het uitzicht was weer erg mooi, het was een leuk strand met een wat ruige omgeving. Het was zeker de moeite waard en Nova die heeft zich kostelijk vermaakt met de voeten in het water, schelpen zoeken, krabbetjes zoeken en met zand spelen. Toch nog een leuke afsluiting van het schooljaar. Voor Nova zit het erop en zij heeft nu vakantie, jawel 11 weken lang. Voor Bo zit het er bijna op, die is alles ook aan het afronden op school, vrijdag wordt er een pick-nic bij haar op school georganiseerd en volgende week heeft zij haar laatste week.

3 comments:

Anila said...

Heerlijk , het kind heeft genoten zo te zien!
Nova heeft echt een girlie stijl nu he, sooooow pink ;-)

Anonymous said...

Gelukkig zien kinderen niet ze snel "problemen" vanwege het weer...ze spelen eenmaal ook in weer en wind buiten ( lekker en gezond!) als je ouder wordt (jaja....hihi) blijf je liever binnen met regen, wind of zware bewolking!

Het is evengoed een MOOIE dag geworden met allemaal genietende kinderen...

en 11 weken vakantie....WAUWWWW...wat hebben wij vroeger verkeerd gedaan dat we "maar" 6 weken kregen en onze ouders dat vaak al VEEL te lang vonden :-P

Geniet lekker met je meisjes thuis Jaqc!!!!
XXXW

Anonymous said...

En over een maandje komt de grote verschrikking uit Zaandam er al weer aan :D.