Wednesday, July 19, 2006

Magic Orlando



Het leven tijdens een MGX congress is zwaar hier in Orlando. Maar gelukkig is de omgeving aangenaam en geeft wat verlichting. Ben dit jaar officieel presenter dus dat betekend ook dat ik een kamer alleen mag hebben en niet met een collega hoef te delen. De JW Marriott hotel waar ik verblijf is een echte vakantie kolonie waar al die amerikaanse families met hun kinderen verblijven en dan van park naar park gaan om hun "actieve vakantie' te vieren. Ik zit op de 24e verdieping en zover ik kan kijken zijn er alleen maar hotels, bungalows en alle pret parken die je maar kunt bedenken, Disney, MGM, Universal Studios, SeaWorld, Animal Kingdom, en nog meer. Alles bij elkaar, voor het gemak. De wegen zijn genoemd naar de parken en de wegwijzers boven de snelweg geven alleen de afslagen naar de parken. Het is voor veel amerikanen de ultieme vakantie, maar op een of andere manier kan ik er de lol niet van inzien. Alles geregiseerd en overal waar je in wil, wachtrijen tot dat je aan de beurt bent. Overal Mickey Mouse, zelfs op het vliegveld zie je hele families met die kleine zwarte oren op hun hoofd. Gelukkig moet ik werken.

1 comment:

Anila said...

Ik heb beeld , geweldig !!!
Allemaal zwarte oren op het vliegveld..hoe herken je een Amerikaan op vakantie???