Sunday, September 17, 2006

Dromen


Als ik vroeger als klein mannetje in mijn bedje lag te dromen waren er altijd dingen die je "graag" wilde hebben. Kleine of grote dingen maakt niet uit, maar op TV of in tijdschriften zag je dingen waarvan je dacht, WOW, dat lijkt me gaaf. Ze zeggen dat je als ouder moet oppassen dat je niet je eigen dromen via je kinderen wil waarmaken. Toch denk ik niet dat onze meiden daar een probleem mee hebben. Kon ik vroeger alleen maar dromen over een schommel of glijbaan in de tuin of een zwembad of een hele echte, grote trampoline nu kunnen wij onze meiden verblijden met deze dingen. Vandaag is het setje compleet gekomen, de buren gaan verhuizen en konden de trampoline niet meer kwijt. Dus toen de dames niet thuis waren hebben we hem snel omgezet van de tuin van de buren naar ons en toen de dames doorkregen wat we in de tuin hadden staan, spraken hun gezichten boekdelen, gloeiden ze helemaal op en zetten het daarna op een gillen van enthousiasme. De hele middag hebben ze gesproken en uiteraard hebben papa en mama, na ruim 30 jaar eindelijk hun droom uit kunnen laten komen, een eigen trampoline. Keep dreaming, they will come true.....

1 comment:

Anonymous said...

met gepaste jaloezie gelezen! Als we de schommel weghalen moet hij bij ons toch ook in de tuin passen....over dromen gesproken!
Groetjes
Annette