Saturday, September 02, 2006

Echt feest


Vandaag was het dan zover voor Nova, eindelijk werd haar verjaardag echt gevierd met kadootjes en visite. Na de twee drukke weken, de schilder kwam om de deuren en deurposten en veranda met al het andere houtwerk weer goed wit teschilderen en mijn eigen "handy man"waar ik mee getrouwd ben, had nog een klusje in het toilet omdat deze wibbelde. Om dit tekunnen repareren moest de gehele toiletpot eraf etc. Nog nooit zo een handige man gehad en wellicht wist hij het zelf ook niet. Deze week was het ook tijd om naar school tegaan voor de "meet your teather day" Wat voor Bo en Nova betekent dat de zomervakantie er echt bijna op zit. Dinsdag is de eerste schooldag voor Bo en moet er weer serieus gewerkt worden. Maar vandaag was het een gezellige dag. Een mengelmoes van wat Amerikanen en Nederlanders. Nova de vriend, en vriendinnetje waren van de partij. Zwembad open veel drinken want het was goed warm vandaag. Dit jaar had eigenhandig een taart gemaakt. Afgekeken van onze buurvrouw die dit voor haar dochter had gedaan 2 weken geleden. De taart smaakte goed en had een smaak van marsepein als buitenkant. Door tevragen waar ik dat kon kopen, ben ik zelf aan de slag gegaan. Cake bakken, marsepein uitrollen van wit en over de ronde cake heen. En met de populaire meiden kleuren figuurtje gedrukt van marsepein en vervolgens de taart versierd. Wist niet van mezelf dat ik zo crea-Bea was. Nova vond hem in iedergeval geweldig. En Bo wilde dit ook voor haar verjaardag. Dus ik kan over 2 maanden weer mijn geluk weer op met het experiment. Dit tot groot genoegen. Aan het eind van de middag nog even lekker de BBQ aan om het geheel daarna af tesluiten. Dit samen met Winnie en Marisca en kids en Ingrid en Erwin met kinderen. Nu alle rust is weer wedergekeerd en alle spannende dingen zijn weer voorbij. Kijken we uit naar het starten van de school. Dan is alles weer in regelmaat.

1 comment:

Anila said...

Leuk zo een crea taart...wie weet hoe goed je er nog in wordt!!
Tweemaal per jaar oefenen...en de meiden reuzetrots.