Tuesday, December 12, 2006

School closed......again

Dacht ik toch alle mogelijkheden bedacht en meegemaakt tehebben waardoor de school kan sluiten, later beginnen of eerder uit is. Sneeuw, IJs op de weg, wateroverlast, Nou......dus niet. School dicht wegens ......geen electriciteit. De power was off deze keer. Vanmorgen kwam het eerste telefoontje binnen een buurvrouw, of ik al op de hoogte was dat de school 2 uur later begon vandaag omdat er geen electriciteit is. Waarschijnlijk is er een boom ergens op een electriciteitskabel terecht gekomen waardoor er weer een aantal zonder zitten, zo ook de school. Nee, ik wist het op dat moment nog niet, na mijn @-mail na tehebben gekeken, yep ik had hem gekregen. Nou ja, geen probleem, dus maar ik had deze variant nog niet ingedachten. Vanacht heeft het wel geregend met de nodige windstoten, was een beetje onrustig, de kinderen waren er wakker van geworden en inderdaad de electriciteit was ook bij ons even uit, maar kort daarop ook weer aan. Dit weten we omdat de dames beide een nachtlichtje op de kamer hebben. Een kleine 2 uur later kreeg ik weer dezelfde buurvrouw aan de telefoon ze had een juf gesproken, de school blijft gesloten, het probleem was nog niet opgelost. Ja ook dat fenomeen kennen we inmiddels, want vorig jaar hebben wij hier zelf 14 uur zonder electriciteit gezeten. Dus vandaag weer een dagje vrij en deze wordt aan het einde van het schooljaar dus gewoon eraan vast geplakt. Dagje minder dus van de 3 maanden zomervakantie. En wij? De dames hebben maar eens geshopped, want de shirts en de broeken worden teklein dus hebben we maar even het tekort weer aangevuld.

2 comments:

Anila said...

Toch handig dat die dagen ingehaald worden ...enne een goed tijdstip om eens gezellig te shoppen!
Goede feestdagen ;-)

Anonymous said...

Toch weer een goeie reden om naar ned te komen en ff te shoppen bij h/m toch jaq. gr ingrid