Monday, March 12, 2007

Make-over















Oke, hier dan een foto van onze nieuwe aanwinst in de keuken. De boodschap van de comments is door gekomen. haha. Onze koelkast was al reeds eerder ontvangen. Maar nu staat de rest van nieuwe spul er ook. Een gasfornhuis een magnetron en een vaatwasser. Dit alles werd bezorgd in de week dat Milo naar Europa was voor zijn werk en nog een bliksem bezoek van 1 dag in Nederland deed. Foto's kon ik toen niet maken dus het heeft wat langer geduurd allemaal. We zijn er helemaal blij mee. Samen met dit nieuwe zijn er nog wat dingetjes gebeurd. Milo is jarig geweest in de week, dus heeft zijn verjaardag in Parijs gevierd. Hadden we de avond voor vertrek van Milo nog een feestje van een nieuw bakken 40-tiger. Foto met verhaal volgen nog. Want het was een jaren 70 party. Vorige week heb ik voor het eerst mijn officiele betaalde werk dag gehad op school als inval. Dit was op een Elementary school in Carnetion. Zo verbreed ik de horizon maar wat door in het Amerikaanse school systeem teduiken. Uit de ervaring zal blijken of dit ook daad werkelijk iets voor mij is. Je moet tenslotte alles een keer meegemaakt hebben.

2 comments:

Anonymous said...

Mooooooi :D

Anila said...

Schitterende aanwinsten , de keuken ziet er echt prima uit!

Leuk Jacq ....hoop dat het werken je goed bevalt