Monday, May 21, 2007

Einde van een gezellige week




Gisteren heb ik Ingrid weer naar het vliegveld gebracht. Na een gezellige week. We habben iedere dag gevuld en niet alleen met koffie drinken en lunchen. We hebben een dagje Down Town Seattle gedaan met de Space Needle en de Public Market. Een dagje samen shoppen in de Outlet en zaterdag hadden we gepland om tegaan hiken met zijn alle, maar gezien me enkel had dat niet zo veel zin. Wel zijn we naar Snoqualmie Falls geweest en ben ik de trail ook nog mee naar beneden geweest. Uiteraard ook weer omhoog, maar dit pijnloos. Donderdag heeft Ingrid nog onverwacht opgepast voor Bo en Nova. Omdat Milo een uitnodiging kreeg om met collega's te gaan uiteten met hun aanhang. Deze beslissing was snel genomen, Ingrid had al een keer aangeboden om een avond op tepassen zodat we samen weg konden. Bij deze nog bedankt voor het avondje. Een snellere oppas hadden we niet kunnen vinden. En we zijn natuurlijk ook nog met zijn alle lekker uiteten geweest, want dat hoort er tenslotte ook bij. Want Ingrid weet ook dat alles gewoon doorddraait in het huis met 2 kinderen, dus nadat ze vertrokken was, was me huis aan kant, de was weggestreken, en ik was helemaal bij. Nu nog 2 dagen om ons voor tebereiden op ons eigen vertrek naar Nederland. Inpakken, spullen bijelkaar zoeken en maken dat we weg komen. Allemaal druk maar erg leuk en we kijken er ook erg naar uit om iedereen tezien. Dus in dat geval gaan we gewoon weer verder met een nieuwe gezellige week!

1 comment:

Anonymous said...

Ja Jac het was gezellig, en nogmaals bedankt! Groetjes Ingrid