Tuesday, May 15, 2007

Ladies on the road




Ladies on the road, vandaag een echte zomerse dag. Bij een temperatuur van rond de 20 graden vertrokken wij vanmorgen met de Audi naar Leavenworth. Niet omdat we zonodig Leavenworth wilde bezoeken maar meer omdat het ritje van 2 uur ernaar toe erg mooi is. Tenslotte wil ik Ingrid toch een beetje laten zien in wat voor mooie omgeving wij wonen. Bij Stevens Pass nog even gestopt voor wat pictures van de sneeuw. En daarna door naar Leavenworth. Koffie drinken op terras in het zonnetje en inmiddels wat het 30 graden geworden. Een lekkere lunch nog even door Leavenworth heen en daarna weer naar huis. Want het ging om tenslotte om het ritje. En we moeten toch ook weer optijd thuis zijn voor de kids. Alles volgens planning. Maar 1 ding niet. Ik maakte ruimte voor moeder met wandelwagen en zwikte mijn enkel toen ik van trottoir afging. Dit net voor een restaurant. Hevige pijn, een zeer gezwolle enkel. Zat ik tenslotte op een stoel met ijs op mijn enkel. Een goed half uur heb ik daar gezeten, zwart voor me ogen, lijkwit, zweten en bijna flauwvallend. Maar ik had Ingrid bij me, kon me niets gebeuren. Ondertussen hoorde ik vragen of er een ambulance moest komen, ziekenhuis etc. Ing...nee....niet naar het ziekenhuis. Ik kom wel bij maar geef me de tijd. Toen ik inmiddels met meer kleur op mijn gezicht en weer goed zicht voor de ogen had, heb ik mijn weg naar de auto gestrompeld. Ingrid de auto sleutels gegeven en me naar huis laten rijden. Toch wel COOL he Ingrid om ook achter het stuur tezitten? Het wordt je van harte gegund geniet ervan, want morgen gaan we weer met de Mountaineer op pad. Met een goeie chauffeur kwamen we tegelijk aan met de kinderen. Ondanks me enkel weet ik uit ervaring dat met rust maar ook bewegen dat het wel gaat lukken. Want we hebben nog niet geshopt. Nou dat gaat wel lukken als is het op bejaarden tempo.

3 comments:

Anonymous said...

Balen Jac, hopen dat het meevalt, want er moet wel gewinkeld worden, wij verwachten namelijk nogal wat kado`s als mama terug komt
gr mark en de kids

Anila said...

Ugh , wat een pijnlijk eind van een leuke dag ,je bent wel een ijzeren hein , Jacq .
Ondanks alles nog veel shopplezier.

Anonymous said...

Hoi meiden,
Zo te zien hebben jullie een heerlijke tijd. Staat je wel hoor zo'n auto Ing!! Nog veel plezier ondanks de handicap van jacqueline.
gr. Judith