Thursday, April 24, 2008

24 April 1998 - 24 April 2008



24 April 1998























24 April 2008




















Nova 6 jaar
















Bo 9 jaar











Vandaag 24 April is het 10 jaar geleden dat wij getrouwd zijn. Tien liefdevolle jaren met 2 dochters en een hond rijker en wonen in een ander werelddeel. Wie had dat kunnen bedenken op die dag. In het verleden was de vraag al vele malen gesteld door onze dochters......Mam mag ik je trouwjurk eens zien, wil je hem dan aantrekken? En vele malen was het antwoord ja,......ik wist alleen nog niet wanneer. Tot kort geleden deze vraag weer gesteld werd en me bedacht dat dat maar moest gebeuren op deze dag. Maar Milo moest dan ook zijn trouwpak nog 1 keer aan. Zo gezegd zo gedaan. Milo zou optijd thuis zijn zodat deze hele feest partij van start kon gaan. De meiden waren helemaal verheugd. Ze vonden het 1 groot feest. Nog even bedacht Nova dat ik met trouwjurk en al mee uiteten ging, maar van die gedachte heb ik haar uit het hoofd gepraat. Maar nadat aan hun vraag voldaan werd had Bo de tweede vraag al bedacht.........Mag ik ook Please....je trouwjurk ff passen. Dus bij deze nog een foto van onze dames erbij. Daarna zijn we met zijn vieren bij een Japans restaurant gaan dineren, aan een speciale tafel, laag aan de grond met je benen in een kuil. En natuurlijk het eten met stokjes niet te vergeten. Voorgerecht, Hoofdgerecht en Nagerecht. Dit laatste was uitgekozen door de meiden, fruit in chocolade fondue dompelen. Best day ever!...volgens Bo.

3 comments:

Anonymous said...

ja ja de tijd gaat snel,nog ff en de dames staan daar in hun eigen trouwjurk!
Liefs Ingrid

Anila said...

Wat een schitterende foto`s , echt een serie familieplaatjes.
Gefeliciteerd met de 10 jaar en nog vele vele jaren na deze!

Anila said...

http://www.schlijper.nl/
Speciaal voor jou Jacq een impressie van Mokum op 30.04.08 ;-)