Wednesday, April 09, 2008

Waar komen die foto's vandaan



Je zult je misschien afvragen waar de foto's op dit blog vandaan komen. Waar de professionele kwaliteitsplaatjes hun oorsprong vandaan hebben. Welnu, dat is simpel. Mijn verjaardagskado. We hebben natuurlijk al uitgebreid verslag gedaan van mijn mijlpaal verjaardag, maar niet echt welke fantastische kado's mijn deel waren. De Sony Digital SLR A100 is mijn nieuwe speeltje. We hadden altijd al een analoge, Minolta spiegelreflex camera, maar nog nooit doorgestoten naar het digitale tijdperk. Nu dat Sony, deel van Minolta heeft overgenomen en een serie SLR camera's op de markt brengt, werd het tijd om daar eens naar te kijken. Wel veel overgesproken, maar nooit actie ondernomen, dus mijn vrouw aan een half woord voldoende hebbende, eerst met broerlief de specificaties besproken, (een professional in de familie is altijd handig) en toen in de US naar de winkel en alles gekocht. In een woord een fantastische ervaring, digital SLR. Nu moet ik de boeken nog lezen die ik van Winni en Marisca kreeg, om mijn fotografie skills een beetje bij te spijkeren. Er komen meer foto's, wacht maar af

No comments: