Monday, June 29, 2009

Verloren

Gisteren dacht ik dat ik nog een deel van mijn trots over had, maar zondag is ook dat laatste restje verdwenen. We gingen naar de Target, de lokale V&D om een iPod Touch te kopen en een Zune. Onderweg toch nog even gechecked of we alles onder controle hadden en iedereen wist wat ie wilde. Bo was er helemaal klaar voor, maar met Nova moesten we nog even praten om alles zeker te weten. “Nova, weet je zeker wat je wil? Het is jouw geld en je mag er voor kopen wat je wilt”  Je zag haar denken, mmm wat wil ik nu. Maar toen kwam het hoge woord eruit. “ Pap, ik wil je feelings niet hurten, dus ik neem wel een Zune”.  De schat. Dus we hebben er overgepraat en gekeken wat ze wilde, en dus hebben we nu twee Apple iPod’s in huis. Een Touch en een roze Nano. Iedereen happy, want ik ben trots dat mijn meiden weten wat ze hebben willen en niet bang zijn om het te zeggen.

No comments: