Saturday, June 27, 2009

Zune vs iPod Touch



Onze dames hebben allebei fantastische rapporten laten zien, en het eind rapport was deze week met de post binnengekomen. Veel 3-en en 4-en (4 is max haalbare) voor alle vakken zoals rekenen, lezen, maar ook sociale vaardigheden, en hun gedrag in de klas. Ze hebben hard gewerkt het hele jaar en dus verdiende ze een beloning, Nu zijn ze allebei aan het sparen, Bo had nog $25 nodig voor een iPod Touch en Nova was wel aan het sparen, maar wist nog niet waarvoor. Dus voor hun rapport allebei $25 gekregen. Met pijn in mijn hart moet ik morgen naar de Apple Store om een iPod te kopen. Ik, die werkt voor Microsoft, moet er nu, door mijn dochter toch echt aan geloven en een Apple product in huis halen. Ik heb van alles geprobeerd om haar te overtuigen van het genot van een Zune, hoe cool die dan wel niet is, en dat ze dan met papa muziek kan delen omdat ik ook een Zune heb. Maar nee, een verloren strijd. De jeugd is gebrainwashed door Steve Jobs van Apple en mijn dochter niet anders. "Nee pap, een Zune is niet cool. Een iPod is beter. Ik wil gewoon een iPod." Was ik bijna in mijn verdriet in een hoekje gaan zitten om mijn wonden te likken, komt Nova naar me toe. " Pap ik wil graag een Zune, een roze.Daar heb ik voor gespaard" Dus nu moeten we morgen naar zowel de Apple als de Microsoft Store om een iPod en een Zune te kopen. Mijn eer is nog enigszins in tact gebleven

1 comment:

Anila said...

Heerlijk he, dochters die heel vastberaden een keuze maken.
Felicitaties voor de dames, mooie schoolresultaten en een fijne vakantie!