Wednesday, September 28, 2005

PartyLite

Ik ben nog nooit naar zoveel party's geweest als hier in Amerika. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben wel een party ervan of een club. Tupperware is hier ook bekend, (ben ik overigens niet geweest) Onlangs had ik een make-up party van de Mary Kay bij Ingrid, een andere nederlandse, samen met nog wat nederlandse vrouwen. Vanavond was ik mee gevraagd door Monique, ook een nederlandse die hier in het dorp woont, om bij haar buurvrouw naar de partylite tekomen. Erg leuk, allemaal vrouwen (uiteraard), geurkaarsen in alle vormen en maten en kandelaars, van Kitsch tot....... wat niet onze smaak is. Dingen voor de halloween, wat er aan komt op 31 oktober etc. De geur kaarsen waren erg lekker, dus die bestelling heb ik gedaan. Maar verder zijn ze van mij niet rijk geworden. Wel ben ik weer een ervaring rijker.......

2 comments:

Anonymous said...

Voor je het weet geef je zelf ook een leuke party....! Je komt al helemaal in de scene....lachen.

Anonymous said...

Afzender......pablo