Sunday, January 29, 2006

Kleine neefjes worden groot


Hadden wij dit bijna 20 jaar geleden ooit verwacht! Dat mijn toen pasgeboren neefje, Dennis, ons nog eens komt bezoeken in de USA. Jawel ik weet uit inmiddels eigen ervaring dat kleine kinderen groot worden. Dennis is nu ook inmiddels mijn neef en een kop groter dan ik. En studenten van bijna 20 jaar, willen wel eens iets van de wereld zien, niet waar? Wat doe je dan als je een oom en tante in Amerika heb wonen, dan maak je van de gelegenheid gebruik om langs tekomen. Gewaagd hoor, helemaal alleen, we zijn enorm trots op je. Ik zelf deed het vorig jaar pas voor het alleen naar Amerika en ben een paar jaartjes ouder dan jij. Dennis je bent van harte welkom om bij Huize Schaap je 20ste verjaardag tekomen vieren. We kijken uit naar een gezellige tijd en tevens zullen wij je nog iets van deze mooie omgeving laten zien.

2 comments:

Anonymous said...

En bedankt voor de leuke foto :P
Ik kijk er ook al naar uit

Anonymous said...

Ben toch wel blij dat je van mij geen foto heb van vroeger! Maar ik zie dat je `neefje` er ook niet echt blij mee is. Maar wel gezellig voor jullie dat er weer een `zaankanter` langskomt.
groetjes Ingrid