Sunday, January 22, 2006

Winterpret


Belofte maakt schuld. Eén van de voordelen waarmee ik Jacqueline heb kunnen overtuigen van het verhuizen naar Seattle is de ligging en de bergen met sneeuw binnen een uur rijden. Dan moet je dat natuurlijk ook wel doen. Vorig jaar zijn we gaan skieen in April en dit jaar was het weer tijd (zeker volgens Jacq) om de sneeuw weer eens op te zoeken. Dus vandaag naar Hyak Snow park geweest. Een State Park dicht bij de pistes van Snoqualmie, waar de langlauf en snowmobiel trails beginnen. Ook een ideale locatie voor sleetje rijden en dat was nu net wat we wilde doen. Dus rond 11:00 de deur uit en voor de lunch zaten we tot onze middel in het sneeuw en gingen we in razende vaart de berg af. Berg met gaten en heuvels dus toen ik overmoedig extra hard van de berg ging werd ik gelanceerd en heb nu twee blauwe billen (wat deed dat zeer). Over twee weken gaan we echt op wintersport. 5 dagen skieen in Crystal Mountain, een iets groter ski-gebied op 2 uur rijden. Ik zal op de kinderpiste blijven want skieen zonder kruisband lijkt me niet helemaal handig. We zien wel. We missen in iedergeval de 14 uur rijden naar Oostenrijk niet.

2 comments:

Anonymous said...

14 uur, dan reed je zeker nog met je polo? tegenwoordig is het 10 a 11uur. maar ok het is wat dichterbij. veel plezier.
gr ingrid

Anonymous said...

Zoals wij hier dichtbij een strand zitten, zo staan jullie met een uurtje op de skies......En doe maar voorzichtig Milo, want je beentjes heb nog heel lang nodig!
XXXW