Thursday, May 18, 2006

Kleine up-date

Er zijn verschillende dingen hier gaande. Bo was vandaag op schoolreis. Ze moest alleen een lunch pakketje mee naar school nemen. Dus geen rugzak met de nodige inhoud. Het Seaquarium in Seattle stond op het programma. Het was vandaag een mooie dag voor schoolreis. Zoals gewoonlijk is ze met de bus naar school gegaan. En had ik toch nog even gevraagd of ik haar niet zal brengen zodat ik haar kon "uitzwaaien". Dit laatste moest ik haar toch nog maar even uitleggen, ze vond het blijkbaar maar een vreemde gewaarwording en wist toen zeker dat dit niet hoefde. Nu zal ik daar wel als wellicht enige moeder hebben gestaan....maar toch. Ze heeft het leuk gehad en genoten. Nova gaat volgende week op schoolreis en dan wordt het de kinderboerderij. Vorig jaar was ik ook meegeweest en dat zal wel weer een beetje hetzelfde zijn. Zelf ben ik aan het trainen voor een 5 kilometer run. Het gaat goed en kan hem goed volhouden, op de band bij de sportclub. Dus ik ben voor bereid. Deze run is op 3 juni tijdens de Duvall days. Het zwemmen van Nova gaat goed, ze zit inmiddels weer een level hoger. Level 4 is dat nu. Ze zwemt bij regelmaat is het grote bad en leert er nu ook de "schoolslag"bij. Zaterdag is het weer de laatste schooldag van de Nederlandse school en krijgt Bo haar rapport. Dit zal feestelijk afgesloten worden. Zo komen we al weer snel aan het einde van het schooljaar en bereiden we ons maar op de schoolvakantie voor van 10 weken vrijheid, blijheid.

1 comment:

Anonymous said...

Zet 'm op voor die run..!
Pablo