Wednesday, August 13, 2008

Fly, baby, Fly






Ieder in dit gezin heeft zo zijn wensen, deze vakantie Waterslides, Jetski, Bayliner huren. Vandaag ben ik gaan para-sailing, dit is ook typisch iets wat je in een vakantie als deze doet. Ik heb ze in de loop der jaren natuurlijk al eerder gezien en zo ook wel vaak gedacht dat het me wel cool leek om zo hoog de lucht in tegaan. Deze keer heb ik de kans gegrepen en gezegd het lijkt me een goede kans om het deze vakantie tedoen. Mooi weer en de lucht in, getrokken door een speedboot. Milo, Bo en Nova keken toe van uit de boot waar we allemaal in zaten. En natuurlijk werd ik dan ook herhaaldelijk gevraagd door de kids of ik het niet eng vond, butterfly's had in me buik etc. Het ging zo snel dat ik zeker het begin dat ik de lucht in ging de kans niet kreeg om ook maar eng tevinden. Toen ik op hoogte was, had ik geweldig uitzicht en zeker geen spijt. Misschien dat die duo sprong met een parachute uit een vliegtuig ook nog wel een keer komt in een mooie gelegenheid.

1 comment:

Anila said...

Dit is echt een vakantie van droomwensen geworden he!
Blijf genieten!