Wednesday, December 24, 2008

Not dreaming of a White Christmas






Vanavond is het kerstavond en de hele dag heeft het dikke vlokken gesneeuwd. Dus van een witte kerst hoeven we niet te dromen want we weten zeker dat het morgen nog wit zal zijn. De officiele Schaap sneeuw meter, de hoeveelheid sneeuw die op de tafel buiten is blijven liggen, staat nu op bijna 42 cm, wat er in de afgelopen week gevallen is. Gisteren was ik voor het eerst maar weer eens naar mijn werk geweest en met de TT de reis aanvaard. Ging natuurlijk prima en de quatro vierwiel aandrijving met nieuwe sneeuwbanden, zijn net zo goed als een LandRover met 4x4. Op de Microsoft Campus was alles prima in orde en zelfs had men de voetpaden tussen de verschillende gebouwen geheel vrij gemaakt van sneeuw. Het was lekker rustig op kantoor, van mijn hele afdeling (21 man sterk) was ik de enige die de reis naar gebouw 122 had gemaakt.
Na het diner vanavond, kippepoten uit het pannetje van opa, hebben de dames hun eerste kado onder de kerstboom open mogen maken. Beide kozen ze toevallig hetzelfde, een leeslampje die je met een knijper op een boek kunt zette om te lezen in het donker. Niet dat we nu willen dat ze tot midden in de nacht lezen, maar het is ook niet slecht als ze meer tijd in boeken en minder voor de TV doorbrengen. De rest van de kado's doen we morgen op kerstdag, in de morgen, voor het ontbijt en in onze pyama, en dan zien wat de Kerstman (Santa Claus) in de sokken heeft gestopt. Merry Christmas to everybody ! Ho Ho Ho Ho



1 comment:

Anila said...

FFFFFFFFFFFFf schitterende plaatjes, echt in de Kerstsfeer maar ik ben blij dat ik er niet in sta!
Have a wonderful Christmas!