Sunday, July 31, 2005

Big genieten


vNa 5 uur van water vullen en meer dan 1400 gallons (4500 liter) water in het badje hebben laten stromen was het vandaag de dag om ons zwembad in te wijden. De dames hadden de eer om nadat we even de chemische gesteldheid van het water gecontroleerd hadden, als eerste te water te gaan. Helemaal top!! Het water is rond de 75cm hoog, een gemiddeld kinderbad en het is zo breed dat Bo en Nova er echt in kunnen zwemmen. Uiteraard hebben Jacq en ik ook even van deze luxe gebruik gemaakt, want hoewel we het voor de kinderen gedaan hebben zullen we niet ontkennen dan een eigen zwembad in de tuin toch wel een heerlijk luxe is. Vroeger toen ik een klein mannetje was en je plaatjes van dit soort baden zag kun ik er alleen maar van dromen, nu heb ik er eindelijk een. Die dametjes van ons hebben het toch maar voor elkaar hier in Duvall

1 comment:

Anonymous said...

Is inderdaad een luxe, op de van Zeggelaar had dat ook mooi gestaan in de tijd dat wij zo klein waren!
Inderdaad, ik had ook die droom.
Zwembad de Breek was het beste alternatief.

Pablo