Thursday, July 14, 2005

Druk, druk druk


Met alle voorbereidingen voor het kopen van een huis zou je bijna vergeten dat er ook nog gewerkt moet worden. De komende week vind de jaarlijkse sales en marketing meeting van Microsoft weer plaats en dit keer is Atlanta de stad waar het moet gebeuren. Met 10.000 collega's zo'n 3 dagen lang honderden sessie volgen en één hele dag met zijn alle in de Georgia dome sessie volgen. Nu hoef ik dit keer niet 10 uur of meer in een vliegtuig te zitten om bij deze meeting aanwezig te zijn, maar het is toch nog 4 uur vliegen tussen Seattle and Atlanta. Een dag voor de officiele opening mag ik zelf nog een pre-meeting organiseren van 1 dag en ben ik gastheer van 35 collega's uit de hele wereld. Dus deze week is druk met de voorbereidingen van de presentaties en de logistiek voor die sessie. Gelukkig heeft Jacqueline alles hier in huize Schaap onder controle. Als ik in Atlanta ben dan houd ik jullie op de hoogte van de belevenissen daar. Eén tipje van de sluier.... Atlanta is zeer warm en vochtig.

No comments: