Monday, July 18, 2005

Hoezo breakfast??


Vandaag de vlucht van Seattle naar Atlanta gehad. We moesten op tijd voor mijn meeting in Atlanta zijn dus had ik de vlucht van 6:00am geboekt. Dus moest ik met mijn collega om 4:00 op Seatac vliegveld zijn en dus rond 3:15 bij zijn huis en helaas, helaas, mijn wekker stond dus om 2:00am. Niet echt de tijd om aan een ontbijtje te denken. Dus met een vlucht van 4,5 uur voor de boeg moest dat aan boord wel goedkomen. Even voor vieren aangekomen op de luchthaven was alles nog dicht en moesten 10 min wachten totdat de balies opengingen en we konden inchecken. Op tijd vertrokken en dus om 6:10am zaten we in de lucht met een erg cool uitzicht op Mount Rainier (helemaal helder vanmorgen). ik was helemaal klaar voor een ontbijtje. Wat een deceptie. We kregen 2 keer te drinken tijdens de vlucht en daarbij een snack. De eerste keer een kleine cracker (soort mini TUCjes) en de tweede keer een zakje chips. Waar zijn mijn sandwiches, mijn croissants, bagels of ander echt voedsel. No sir, this is what we serve on a flight. Dus voor de terugvlucht op zondag weet ik het wel. Eerst lunchen, dan de lucht in.

1 comment:

Anonymous said...

OF een paar DIKKE (Amerikaanse) belegde BOTERHAMMEN in een plastic zakje meenemen en onderweg nuttigen.....net als wij in Nederland doen....WEET JE NOG WEL??!!!
XXXW