Tuesday, March 14, 2006

Lente in Lissabon


Deze week ben ik weer eens op het europeese vaste land. Mag een converentie organiseren voor de Business Managers van Microsoft en dit keer zijn we neergestreken in Lissabon. Nog nooit geweest dus van de gelegenheid gebruik maken om nieuwe ervaringen op te doen. Zondag door de dames weggebracht en uitgezwaaid en met de 747 van British Airways naar London en dan door naar Lissabon. Sinds enige tijd is de regel dat bij een vlucht langer dan 6 uur er Business class gevlogen mag worden dus ik ben in de 747 vogel, na het nuttigen van een heerlijk diner met wijn, in mijn bedje gekropen (de stoel gaat 100% vlak) en met een deken over me heen, oordopjes in en zo een mooi kapje over mijn ogen heerlijk voor 3-4 uurtjes onderzeil geweest. Je wilt nooit anders meer. Engelse rijden aan de verkeerde kant van de weg, maar hebben ook een vreemde opstelling in hun vliegtuigen. In business class kun je stoelen hebben die achteruit vliegen... een vreemde ervaring, maar als je met een collega vliegt wel aangenaam want je kijkt elkaar de hele weg aan en dat kletst makkelijker.
Hier in Lissabon is het nu lente. Ik slaap in het Four Seasons Ritz hotel met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken. Grote bedden, zwembad, prima douche etc etc. Vanochtend uiteraard om 6:00am wakker maar toch maar van de nood een deugd gemaakt en de sport kledij aangetrokken en boven op het dak het fitness centrum bezocht en onder het bekijken van een prachtige zonsopgang de dag begonnen met wat fietsen en hardlopen. Ja het leven onderweg is hard. Maar niets van al het luxe kan het gezelschap van de meiden thuis vervangen, hoewel die naar ik begrijp in McDonalds een prima vervanging gevonden hebben. :-)

2 comments:

Anonymous said...

Ik hoor het wel, die reisjes zijn een leuk uitje geworden. Maar je bent gek om er niet van te genieten.
Begrijp dat je dus redelijk dicht in de buurt bent geweest. Wat is afstand dan weer relatief....
Enjoy your week in Lisboa en we lezen de verhalen wel weer.
Pablo

Anonymous said...

luxeluxeluxe.....zou ik ook van genieten hoor....zo'n kans krijg je niet altijd aangeboden....van de nood maar een deugd maken zonder meisjes...
XXXW