Wednesday, March 01, 2006

Party-time in Duvall


Vandaag was het heugelijke feit daar dat ik mijn verjaardag mocht vieren, voor de tweede keer in de US. Vele felicitaties en telefoontjes ontvangen en iedereen bedankt daarvoor. Begon in de vroege morgen toen het Huize Schaap dameskoor een onvervalst "Happy Birthday" inzette toen ik nog lekker lag te slapen, de opgespaarde kaarten gekregen en uiteraard het kado. Een echte "hollandse" Senseo voor op kantoor om het zwarte water bij Microsoft op kantoor te vervangen. Toch was 28 Feb een echte werkdag met veel meetings en een hoop dingen te doen, dus overdag weinig verjaardag gevoel, hoewel ik wel door de collega's gefeliciteerd werd met mijn 29ste verjaardag. Uiteraard dat zo gelaten, toch blij dat ik nog zo jeugdig overkom. Als laatste het al bijna traditionele diner bij Xtapa , onze locale Mexicaan, alwaar zowel Bo en Nova er voor zorgden dat ik ook daar weer in het zonnetje werd gezet. Dit jaar mocht Nova naast papa zitten en op de foto, want vorig jaar was het Bo. Toch nog een kaarsje uitgeblazen..als afsluiting van een goede dag.

2 comments:

Anonymous said...

hoi milo, alsnog nogmaals gefeliciteerd, vanuit de middenbeemster. Met je 49 e verjaardag.
groetjes mark ingrid lisa en jennifer.

Anonymous said...

Al 49 volgend jaar ABRAHAM en er dan nog als 29 uitzien ????? Hihihihi..... ze keken vast op verre afstand.....maar je mag er nog wezen hoor!!!!
Gefeliciteerd vanaf de Justpier....wel wat laat....maar er kwam e.e.a. tussen!!!
Groetjes van Piet en Knuffel van Wilma