Monday, April 27, 2009

3x Bloetjes van kinderen en een tante


Na tien dagen vertier, gezelligheid, feestjes, praten, shoppen, fietsen etc. Kwam er zondag een eind aan het bezoek in Nederland. Deze foto is gemaakt tijdens het verjaardagsfeest van Ton. 3 Bloetjes van kinderen en natuurlijk niet tevergeten Tante Annie want die hoort er ook bij. Het waren 10 heerlijke dagen waarbij heerlijk verwend werd door familie en vrienden. Iedereen bedankt voor de etentjes, het smaakte allemaal heerlijk. Zondag werd het dan ook tijd voor vertrek en hereniging met man en kinderen. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. De tijd van gaan was zondag gekomen. Waar het niet dat het nog wel even spannend was voor vertrek, want na inchecken werd mij het heugelijke nieuws verteld dat het vliegtuig overboekt was en ik geen zitplaats had. Na enig geduld op de proef gesteld kon ik toch nog mee aanboord. Yeah schaap kon mee. Want het laatste wat ik wilde was met mijn verjaardag terug komen. Maar toch nog gelukt, dus werd ik vanmorgen zoals planning toch nog toegezongen door Milo, Bo en Nova. Met een heel mooi kado, een paar nieuwe oorbellen. En vanmorgen de telefoontjes die binnen kwamen maakte mij jarig. Heerlijk om weer thuis tezijn en helemaal in de ban van alle spullen op teruimen, wassen en poetsen. Moet je tenslotte gebruik van maken als je dat gevoel heb. Vanavond lekker uiteten bij de Tai om het nog wat tevieren met zn alle. Allemaal gezellig. Op naar het 43ste levensjaar.

1 comment:

Anila said...

Nog van harte Jacq en wat fijn dat het op het nippertje gelukt is om dat thuis met het gezin te vieren, zoals het hoort!