Monday, April 20, 2009

Suprise,Suprise





Vrijdag 17 April s'morgens was het de Suprise dag. Deze dag was al enkele maanden in voorbereiding. Ik zou me broer verrassen op zijn 50ste verjaardag. Nou dat was gelukt, nadat ik van Schiphol was opgehaald door Dennis en zijn vriendin Kelly belde ik Ton voor de deur zijn bed uit. Met een telefoontje om tevragen of hij de deur voor me wilde openen. Boven keek hij uit het raam, zag alleen zn zoon staan. Waarop Caro vroeg, wie had je dan aan de telefoon? Ja, ja me zusje....het zal toch niet waar zijn? Niet wetende hoe snel naar beneden tekomen om tekijken of het daadwerkelijk toch waar was. Erg leuk, erg verrassend en het proberen tot zich telaten komen zitten we even later lekker aan de koffie. En begint de dag echt. Nee, naar zn werk wil hij nu niet meer..haha alle stukjes vallen op zn plek...waarom toch dit en dat moest gebeuren. Iedereen van het gezin zat immers in het complot. De Abhram wordt op de moter geplaatst en ik ga op tuk. Zaterdag was het feest en tevens de tweede verrassing. Want immers mijn andere broer wist ook niet dat ik in het land was. Hij en Sandra hadden wel enig vermoeden, dit werd nu bevestigd. Een leuke hereniging zo met mijn beide broers. Na een leuke verjaardag lekker slapen en vroeg weer op. Het blijft immers April, de maand van verjaardagen. S'morgens op gehaald door mijn schoonouders en door naar Kampen rijden waar Pablo jarig was en een brunch had georganiseerd. Erg lekker en ook weer erg gezellig om daar weer iedereen van de Schapen kant tezien. Maar het was nog niet over, vervolgens werd ik s'middags weer afgezet bij Gerard mijn andere broer om daar de rest van de dag door tefeesten want het was ook zijn verjaardag. De zon schijnt het is lekker weer alle mensen om je heen van wie je houd, wat wil je nog meer. Gezellig, ik hou wel van dit soort verrassing geven. De rest van de week ga ik lekker genieten om de vrienden nog tezien en natuurlijk me koffer nog tevullen door tewinkelen.

4 comments:

milos said...

Geniet ervan kanjer!! Je hebt het verdiend

Anonymous said...

Jacq, veel plezier in Nederland. Fantastich om iedereen te verassen en iedereen weer te zien, en nog mooi weer ook!!! En wellicht een cariere als de nieuwe Hennie Huisman? Rene

Anonymous said...

Jacq, het was inderdaad gezellig en leuk om je weer te zien.
Je hebt nog een druk program...en geniet ervan. Pablo

Anila said...

En daarbij nog het mooiste weer van de wereld, Holland op zijn allerfeestelijks dus.
Veel plezier!