Wednesday, October 05, 2005

En wat doe jij als je kids naar school zijn?

Een vraag die ik regelmatig krijg: En wat ga jij doen als de kinderen naar school zijn? Nu dan het is inmiddels Oktober, ik probeer ritme tekrijgen op de dagen dat zowel Bo als Nova naar school zijn. Dit heeft even tijd nodig. De dagen dat Nova naar school, dit zijn 3 dagen in de week, lijkt veel maar vliegen om voor ik er erg in heb. Inmiddels zijn we het één en ander aan het veranderen in ons huis en is de verjaardag van Bo in aantocht. Inmiddels heb ik een naaimachine aangeschaft. Dit is iets wat ik een tijdje roep....maar ja, dat doe je niet even met 2 kinderen en alleen wel. Nu willen we hoezen over onze stoelen van de eethoek die we hebben meegenomen uit NL zodat het één geheel wordt met de andere spullen die er staan. Nu kan ik deze maken met de aangeschafte naaimachine. Bo heeft inmiddels bedacht dat ze een heksenfeest wil. Dus ik naar de winkel voor hoedjes kopen. Samen met Bo stof uitgezocht om heksencapes temaken. Echte zwarte heksen stof. Op de zelfde naaimachine. Dus na een avondje avonturieren op mijn nieuwe naaimachine, want ja, het afstellen viel niet mee. Is het me toch gelukt en ben ik trots op mezelf. Vandaag heb ik dus in alle rust, alle heksen capes gemaakt, deze zijn dus klaar voor de party eind van de maand. Nu mijn volgende project, de stoelhoezen.... En binnenkort neem ik de verfkwasten ook nog terhand. Mijn handen jeuken. Dus lieve mensen, dit persoontje verveelt zich voorlopig niet als de kids naar school zijn!

3 comments:

Anonymous said...

Lekker crea bea....!
Succes met die hoezen.
Pablo

Anonymous said...

gelukkig niet, anders duren de dagen wel erg lang, succes. gr Ingrid

Anonymous said...

Als je jonge kinderen hebt, wordt je vanzelf HEEL creatief....ZIJ brengen de ideeën en Mamma's zijn er voor om ze UIT TE VOEREN, weten ze...want ieder kind heeft een Mamma die bijna kan toveren, in zijn/haar ogen.....!!!!

En NU ben jij OOK zo'n Mamma, want je blijkt meer te kunnen dan je zelf denkt....dus toch een beetje toveren!!!!
SUCCES met je naaimachine, je zult er nog lang plezier van hebben....
XXXW