Monday, November 14, 2005

't SAS


Jarenlang keek ik bijna dagelijks naar het hotel naast het kantoor van Microsoft en dacht, welke idioot gaat er nu slapen in een hotel op een industrieterrein, naast de startbaan van een redelijke grote luchthaven? Welnu, ik begin het nu te snappen. Morgen (Nov 14th) vertrek ik met de NorthWest naar Amsterdam voor een serie meetings in 't alom bekende SAS. Dus normaal had ik daar dan ook een kamertje gekregen. Gelukkig heb ik een huizelijk alternatief en kan ik mij naar ruim 5 maanden weer eens in de schoot van mijn ouders werpen. Ze hebben nog een bedje staan, dus dat was geregeld. Maak uiteraard van de gelegenheid gebruik en zal pas zondag Nov 20th weer naar "huis" terugkeren. Zet het nog tussen " " maar het klopt wel. Duvall is thuis en ik ga nu op reis naar Amsterdam. Leuk, bitterballen en kroketten, boerenkool stampot en andijvie eten. We bellen....

2 comments:

Anonymous said...

Lekker om je weer te zien...!

Je broertje.

Anonymous said...

Nou je zeg.....eerst vanuit HIER naar Seatlle voor een weekje en NU andersom?? Je mag "buurten" hoor??!!!
XXXW