Sunday, November 27, 2005

Ik ben 4 en ik kan alles


Wij hier zien de meiden natuurlijk per dag groeien en zien dus het verschil niet zo erg, maar als je dan foto's neemt en die vergelijkt met een jaar geleden zie je hoe de dames hier gegroeid zijn. Bij Nova was de school fotograaf geweest (komt hier bijna om de haverklap) en had weer wat mooie "educatief verantwoorde" foto's gemaakt. Het resultaat kun je bekijken op de website onder deze link. Even voor de duidelijkheid, de achtergrond is niet Nova haar school. Om de illusie compleet te maken, komt de fotograaf op school met een mooie achtergrond(doek) die het belang van educatie en de boodschap meegeeft dat deze meid van 4 al bezig is met het plannen van haar carriere en de wereld aan haar voeten heeft. Dat laatste is ook zo, alleen is op dit moment haar wereld lekker spelen, Sinterklaas en tekenen en schilderen, en zo hoort het ook.

3 comments:

Anila said...

Wat een stralend lachende dochter!

Anonymous said...

Het poseren is ze nog niet verleerd, zie ik.....maar inderdaad zie je goed dat ze een jaar "verder" is....het "babyachtige"is er niet meer....ze is een echte kleuter geworden!!!!

XXXW

Anonymous said...

Inderdaad, wat een verschil met toen ik je voor het laatst in mijn armen had op schilhol.(vertrek)
Kleine meisjes worden groot,gelukkig maar. Voor mij blijf je mijn kleine nichtje samen met je zus. Kan niet wachten om jullie weer te zien....! nog een paar weken.! Dikke kus Pablo