Tuesday, January 18, 2005

Mijn dag vandaag

Vandaag Bo met de auto naar school gebracht, Milo ging carpoolen naar zijn werk. Ons (Nova en ik) hadden nog wat klusjes tedoen. Brief wegbrengen naar het postkantoor. Eerst uitzoeken waar ik naar toe moet, dan de ingang vinden. Kon er maar aan een kant van de straat in. Heb je met wel eens met al die heuvels. Daarna zijn we even een pre-school gaan bezoeken of dit iets is voor Nova. Ook deze zoektocht viel reuze mee. De pre-school zag er gezellig uit, de leidsters kwamen goed over. Nova voelden zich er direct thuis, trok haar jas uit en ging spelen. Voor haar barriere van de engelse taal. Zij spreekt gewoon nederlands tegen iedereen. Vandaaruit naar was de volgende klus naar de safeway, boodschappen doen. Nog steeds een grote uitdaging. Hoe vind ik spullen om de avondmaal zo voortebereiden dat het ook nog lekker is. De winkel is groot, en dit schijnt voor Amerikaanse begrippen een kleintje tezijn. Nou ik zal je vertellen dat de Vomar om de hoek in Zaandam pas klein was. We eten tot op heden nog steeds bloemkool zonder saus, broccolli zonder saus, de bak en braak voor mn vlees in tebakken ben ik nog niet de juiste van tegen gekomen en noem maar op. Zo ben je met boodschappen doen niet 1-2-3 klaar zoals je begrijpt. Dit zijn zoal de dingen die mij bezig houden.

Jacqueline

3 comments:

Anonymous said...

Kom voorlopig nog niet eten......hihihih..... eerst beter je best doen!!!!
Kus Wilma

Anonymous said...

We kunnen ook noodvoedselpakketten toesturen je zegt het maar hoor!!!!!!!

Gerard en Sandra

Anonymous said...

Hoi daar in het verre Amerika :-))
Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avontuur. Lees nu voor het eerst hier en moet zeggen dat, dat heel leuk is. Vooral je verhalen die je steeds schrijft. Dus ik zal meerdere malen terug komen hier en zo op de hoogte blijven.

Groetjes Maja en Folkert.