Wednesday, January 26, 2005

pre-school syndroom

Ik heb een pre-school syndroom!!!
Waar haal ik info vandaan als het niet in het telefoonboek staat of op internet? Ben weer een pre-school gaan bekijken. Deze staat in een "keet"op het terrein van de Stillwaterschool van Bo. Kreeg te horen dat deze voor volgendschooljaar vol zit voor 4 jarige. Jammer dus. Verder een info pakketje meegekregen en een telefoonnummer van de organisatie. Op de vraag of ze nog andere pre-scholen wisten in Duvall, kreeg ik een paar vage namen maar ze hadden geen adres of tel. ook kon ik kijken bij "snips a tips"langs de mainstreet down town Duvall. (daar hing een advertentiebord voor de plaatselijke ondernemers om te adverteren) Mijn onderzoek ging verder. Samen met Nova uiteraard. Ik vond het, het was een winkeltje met kinder kleding, ging daar naar binnen en zag het bedoelde bord. Vervolgens kwam ik er een uur (niet overdreven) weer uit zonder iets gekocht tehebben of tehebben rondgekeken. De eigenaresse erg vriendelijken behulpzaam, heeft heel wat afgebeld. De christian pre-school (waar ze zelf erg goede ervaring mee had) Ze kende nog iemand die bij zichzelf thuis een pre-school heeft???????
Willen wij dat???? Er kwam een klant binnen (bekende wellicht je weet hoe dat gaat in het dorp) die vertelde weer dat de wachtlijst op de pre-school van stillwater wel mee zal vallen, want mensen veranderen veel. Toen deze hoorde dat ik uit Nederland kwam zij ze meteen, ik heb een Nederlandse vriendin haar zoontje zit op Stillwaterschool , dit is mijn tel.nr bel me dan krijg je het tel nummer van haar. Oké dus dit is Duvall. Pre-school worden ook thuis gehouden, leert mijn kind ook nog iets? Of is het veredelde oppas? Ik weet het niet. Ik had wat info inmiddels wilde vertrekken, zeg tegen Nova dat we gaan (in het Nederlands natuurlijk) Word ik aangesproken door een andere klant, een Belgische, (wat leuk om weer een keer nederlands tehoren, waar kom je vandaan? wanneer ? hoe? je kent het wel) Ingeburgerd, ik wel , in het dorp ben ik inmiddels bekend (of berucht).

No comments: