Saturday, February 19, 2005

Shall I call 911 ?

Nou.....breng me liever ff naar huis, Ik ben vanmorgen maar eens gaan sporten, lekker weertje vrieskou maar zonnetje, perfecte dag om tebeginnen met hardlopen. Dacht ik..... Ik had inmiddels 6 weken niet gelopen maar rustig beginnen kon geen kwaad. Het is toch wel heuvelachtig hier, anders dan het vlakke Nederland, het was 8.30 uur ochtend....misschien ook geen perfecte tijd voor mij, ik sport altijd sávonds. Dit viel tegen, letterlijk ,de straat uit Big Rock road op rechtsaf de volgende neighbourhood in rk was bekaf, dacht even rustig aan dan kom ik weer op bij en ga ik weer rustig terug naar huis. Dacht ik.... Ik werd niet lekker, zwart voor mijn ogen en dacht dit gaat niet goed. De eerste auto maar laten stoppen toen ik de chauffeur sprak was het eerste wat ze me vroeg.. Shall I call 911? Nou no thanks, bring me home please, next neighbourhood. Voor Milo even schrikken dat ik thuis gebracht werd maar ik kwam gelukkig snel weer op orde. Ik denk dat ik volgende keer maar ga sporten bij wat warmer weer en s'middags want mijn conditie is toch wel erg snel gezakt.

1 comment:

Anonymous said...

Dat zal inderdaad even schrikken zijn geweest. Maar het is ook een teken dat je er maar weersnel mee moet beginnen. Op die leeftijd moet je dat bij houden! (ik ook).
Pablo