Monday, February 28, 2005

Dubbele verjaardag, dubbel gevoel


Het einde van mijn eerste 33 uur durende verjaardag is in zicht. Op zich is het een vreemd idee dat je een langere verjaardag hebt dan de gewone 24 uur. Vandaag was ook een beetje vreemde dag en een dag met dubbele gevoelens. Verjaardagen bij ons zijn gebeurtenissen waarbij de hele familie bij elkaar komt en waarbij je zeker weet dat je iedereen ziet. Ouders , broer, zwagers en andere familieleden, vrienden en buren. Ik ben een echte verjaardagman. Een verjaardag niet gevierd is een dag niet gefeest. Zoals hier beneden te lezen is ben ik vandaag verrast door de meiden en ook door de kaarten en telefoontjes die ik vandaag en dit weekend heb gekregen. Op het werk ging het wat minder, niemand die weet dat je jarig bent, en ik ben nu ook niet de persoon om het van de daken te schreeuwen. Geen idee of je trakteert bij een amerikaans bedrijf als je jarig bent, dus heb dat ook nog even in het midden gelaten en tegen 16:00 had ik het helemaal gehad en ging ik met een humeur van een zuurpruim terug naar huis. De suprise-party van de meiden was midden in de roos, en ik hield het niet droog meer. Op dit soort momenten komen ook de nadelen van een avontuur aan de andere kant van de wereld naar boven en die zijn niet altijd even leuk. Je familie en vrienden zijn 10.000km verder en hoewel de telefoon en internet veel van de afstand overbruggen blijft het een toch net niet gevoel op zo een moment. Om met de woorden van Cruyff te spreken: "elk nadeel heb zijn voordeel", welnu dat is anderom ook zo en ik ben vandaag met mijn kop hard tegen een van de nadelen aangebotst. Morgen weer een mooie dag en een nieuw avontuur, want ook dat is onderdeel van een avontuurlijk leven, elke dag is weer anders, elke dag een frisse start.

3 comments:

Anonymous said...

Zolang er maar meer voordelen als nadelen aanvast zitten maakt het het avontuur allemaal waard.
Weet dat iniedergeval de mensen hier zeker aan je verjaardag hebben gedacht en hoe jij/jullie die daar hebben beleefd.
Zo te zien ben je goed in het Mexicaanse zonnetje gezet( had je hier nooit gedacht). Zie je, ieder nadeel heb z'n voordeel.

Anonymous said...

First comment made by Pablo.

Anonymous said...

milos, I was searching the web for kidder water ski and came across Dubbele verjaardag, dubbel gevoel (this post). It wasn't exactly what i was looking for but nonetheless, it is quite interesting.

I also have a cool site about kidder water ski, and you can check it out here: kidder water ski.

Oh, almost forgot. I found a cool site that is giving away a FREE Sony DVD Handycam. Perhaps you or your other visitors may be interested. Just click the link below and enter your Zipcode to see if the promotion is available in your area.

FREE Sony DVD Handycam

Im going to bookmark this blog and hope to see more great posts like this one.