Tuesday, March 01, 2005

Fietsenrek


Wij hebben een extra fietsenrek in huis, fietsen volgen nog. Dit was al weken aan de orde, deze tand en ook andere inmiddels, zat al weken los, voor we hier naar toe vertrokken. Maar nu zat hij nog aan een "draadje" Het zat niet echt lekker meer volgens mij, dus dan moet ik hem eigen handig even helpen. Bo weet inmiddels hoe dat voelt en vind dat ook prima, als ze eenmaal zover is. Dat was vanavond dus, fluitje van een cent, hij was eruit voor ik er erg in had. Voor Bo zal het even wennen zijn zo'n fietsenrek in je mond, mij benieuwen, het zal niet lang duren met die andere voortand denk ik, die zit ook al aardig los.

1 comment:

Anonymous said...

Zal de tandenfee langs sturen en er komt VAST een HELE mooie GROTEmensentand voor terug Bo!!!! Liefs Piet en Wilma