Wednesday, March 23, 2005

Vooral doorgaan.


Sinds enige tijd zitten beide dames hier op ballet. Duvall, hoe klein het dorp ook is, heeft allerlei faciliteiten en één daarvan is een balletschool. Nu moet je jezelf daar niet al te veel van voorstellen, het zijn 2 kleine zaaltjes in een soort "bouwkeet" op het locale industrieterrein aan de rand van de vallei. Maar toch een echte dansschool. En uiteraard geen ballet zonder mooi roze ballet pakje. Dus bijgaande een foto van Bo aan de bar zoals dat geloof ik heet. Ze doen het allebei heel leuk en Bo is als echt aan het bewegen op de muziek en soms zie ik er thuis ook wat stukjes van. Ergens eerste week Juni is er een uitvoering van de dansschool en eerst was het zo dat Bo en Nova te laat gestart waren om daaraan mee te kunnen doen. Nu is het toch zo dat ze aan het openingnummer mogen meedoen. Dus Jacq en ik kunnen als trotse ouders, en met samengeknepen billen kijken hoe de dames het er vanaf brengen.

1 comment:

Anonymous said...

OOOOOOOOHHHHH...wat GAAF en dat trotse "smoeltje"....ik heb de foto natuurlijk meteen OPGESLAGEN....van MIJN lieve "buur"meisje....en zal hem ZEKER laten zien hier!!!!

XXX (ook een beetje trotse)Wilma