Tuesday, March 15, 2005

Opgeruimd staat netjes

Vandaag de laatste grote fase van de verhuizing. Al onze huurspullen zijn vandaag opgehaald. Voordat onze eigen spullen afgelopen donderdag aankwamen hebben alle huurspullen (bedden, nachtkastjes, bank, stoel, eethoek etc.) in de garage gezet. Deze spullen konden niet eerder afgehaald worden dan vandaag vandaar. Toen Milo informeerde wanneer dit opgehaald kon worden en waar wij dan met die spullen naar toe moesten in die tussentijd, kreeg hij als antwoord, zet maar in je garage. En gelukkig hebben we ook een hele grote garage. Wat een gemak zo'n groot huis. Dit hadden we op Justpier nooit kwijt gekund in deze situatie. Vanmorgen kwam er eerst een dame al het serviesgoed inpakken en ik moest vanmiddag wachten op de vrachtwagen die alles zouden inladen. En gelukkig was alles op tijd wat ik had de dame vertelt dat ik om 3 uur weg ben. Om 2 uur kwam de vrachtwagen met 2 mannen die zeer slecht engels spraken en met mijn engelse ervaring dus ook nog slechter te verstaan. Ik had op dit moment meer iets aan een spoedcursus Spaans gehad. Maar goed ze konden me nog wel even duidelijk maken dat ze het eigenlijk niets vonden dat we het in de garage gezet hadden. De dame van vanmorgen had hier geen problemen mee. Maar goed. Ik dacht weghalen die spullen en ruzie maken want dat wordt moeilijk (in zowel engels als spaans) Maar eind goed al goed. Spullen zijn weg en opgeruimd staat netjes.

1 comment:

Anonymous said...

Jullie mogen dan wel een GROOT huis hebben......maar 2 volledige inrichtingen erin zetten (ook voor een paar dagen) is wel ERRUG vol inderdaad....dan is een van de 3 garages een betere optie dan in de tuin met een zeiltje erover....toch?!

Misschien konden ze het JOU duidelijk maken, maar snapten ze het zelf niet, dat je NIET in een nog grotere (dan onoverzichtelijke)"rommel" wil zitten?!

Ach.....weg is weg en jullie zijn eindelijk THUIS!!!!

WELCOME HOME!!!

xxx Piet en Wilma