Sunday, February 27, 2005

Voor het eerst meer dan 33 uur jarig

Op dit moment, 20:18 op 27 Feb, is het in Nederland 5:18 op 28 Feb en dat betekent dat ik JARIG ben!!. Vanaf vanmiddag 15:00 ben ik officeel jarig want ik ben in NL geboren dus verjaar ik ook in NL tijd. We nemen er vanavond al een borrel op en morgenochtend wordt ik wakker gemaakt door de meiden met gezang en kado's. Looking forward to it. En de verjaardag eindigd pas op 00:00 op 1 Maart 2005. Dus ik heb nog 29 uur te gaan. Feest je mee???

4 comments:

Anonymous said...

Van Harte Gefelicteerd!

We zijn je verjaardag aan het vieren in de van Zegelaarstraat.
Gebakjes gehaald, en genieten van de zon achter het glas.(buiten erg koud hier).
Fijne dag vandaag en laat je verwennen! PROOST!

Anonymous said...

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! En ik ( Wilma) neem vanavond een lekker glas wijn op JOU( WAT?!!.... zometeen al het is hier 16.00U.).....Piet werkt hard, dus moet ff w8ten!

Bah.....wat missen WIJ die gezelligheid, naast ons!!! De, altijd gezellige, verjaardagen....EN de OVERHEERLIJKE TAART (Pablo ik wordt volgend jaar maart 50!!!!....hinthint....hihi)...waarvan WIJ vaak de restjes kregen....MMMMM!!!! En OOK dat moeten we nu missen...dat is VEEL hoor in 1X!!

JE WEET WAT JE HEBT EN NIET WAT JE KRIJGT.....berust in DIT geval op waarheid.....We hebben liever die "kudde SCHAAPJES" naast ons, dan die ongemanierde
"BOEREN" die er nu wonen!

Praten hoeft niet per se...maar als je PAL naast elkaar staat en niet de moeite neemt "goeiedag" te zeggen......dan ben je ongemanierd!!!! En dit nu voor de DERDE X!

ZO WAT LUCHT DAT OP,om ff uit te huilen BIJ onze FAVORIETE "BUREN"......... ;-)....we missen die laafen steeds meer...BOEHOEHOE...

Anonymous said...

Hi Milo, van harte gefeliciteerd of moet ik Happy Birthday zeggen? Wat je daar zo lekker kan maken is "chocolate forsted birthday cake"! (Hoewel voor jou niet zo gezond is).
Erg leuk deze blog en ik ga het zeker zo nu en dan in de gaten houden.

Take care en geniet van je verjaardag....

Groetjes,

Linda & Irwin

Anonymous said...

Hoi Ome Milo :-)
Nah, nu ben je in beide landen jarig, dus dat is wel mooi.

Van Harte Gefeliciteerd :D, veel plezier nog vandaag :-)

Greetz
Dennis