Monday, April 25, 2005

Monday morning coffee


Voor de koffie verslaafde onder ons is er eigenlijk maar één echt merk en dat is Starbucks. Meer een beleving en een concept dan een bakkie koffie. Een Starbucks Grandé Latte (koffie verkeerd) is op dit moment mijn favoriet, maar ook een goede single shot Americano of een Cappuccino is niet verkeerd. Maar ze hebben nog veel meer daar, ijs koffie, koffie met Mokka, en je kunt van alles kiezen, non fat milk , low fat milk, decaf koffie, je kunt het zo gek niet bedenken of het is mogelijk. Kijk op Starbuck website voor een lijst van mogelijkheden. Nu is Starbucks wel al in de UK beschikbaar en om het nog erger te maken de europeese branderij en distributiecentrum staat in Westelijk havengebied in Amsterdam, maar er is in heel NL geen Starbucks te krijgen. Dus ik geniet deze mooie maandagmorgen van mijn Latte..... jullie van je Douwe Egberts.

1 comment:

Anonymous said...

Ik zou wel voor de IJS koffie willen gaan, maar zelfs DIE ( OOK van D.E.)hebben ze uit het ass. gehaald bij een van mijn favoriete lunchroom in Hardenberg....genaamd DE KOFFIEPOT........en DIE IJSkoffie was ZO vreselijk lekker.....ik ging er vaak op de fiets naar toe om dan heerlijk te genieten van "mijn bakkie"....maar er waren te weinig klanten voor......MOET dus maar ff op de fiets naar jullie toe.....hahaha