Thursday, April 28, 2005

verjaardag


Jawel gisteren 27 April was het de tweede verjaardag in huize Schaap. De NL vlag hing uit, (deze paste alleen niet in de huidige mastenhouder) met ballonnen er aan. S'morgens ben ik wakker gezongen door Milo, Bo en Nova en kreeg ik de kado's en op gespaarde kaarten die de vooraf gaande dagen binnen kwamen. Vandaag heb ik ook nog wat kaarten mogen ontvangen, vergeten ben ik dus niet in Nederland. Dus iedereen hartelijk bedankt voor alle toegezonden kaartjes en felicitatie @mails die ik heb ontvangen. Dit is toch wel erg leuk als je hier woont en je weet dat er niemand op je verjaardag komt, uit NL. Want nadat Milo naar zijn werk ging en Bo naar school was, zijn er 3 buurvrouwen op visite geweest en nog 2 andere NL vrouwen, dus een verjaardags gevoel had ik zeker. Sávonds zijn we met zijn vieren gaan uit eten bij Xtapa, de plaatselijke mexicaan. Waar Bo de ober vertelde dat ik jarig was. In de hoop dat ik dus een hoed op kreeg en er voor mij gezongen werd. Net als bij Milo. Maar door omstandigheden, drukte, vergeten of wat dan ook, was dit niet gebeurd, tot teleurstelling van onze dochters. Want voor mama moest er toch ook gezongen worden. Maar dat mocht de pret niet drukken na zón leuke dag.

No comments: