Friday, April 08, 2005

Never a dull moment


Kom net van buiten. Zo'n 15 minuten geleden (het is hier nog vrijdag) werden mijn oren onaangenaam bewerkt met een keihard geluid waar niet doorheen te komen was. Ik stond op en net als iedereen stak in mijn hoofd door de deur en keek in de gang waar het vandaan kwam. Toen ik zag dat iedereen toch snel zijn jas aantrok, zijn persoonlijke spullen bijelkaar begon te rapen en als een speer naar de uitgang ging werd mij toch duidelijk dat er iets aan de hand was. Het brandalarm was afgegaan en als makke schapen gingen alle bewoners van dit pand naar buiten. Gelukkig was het stralend weer buiten (heb bijna mijn "ietwat kalende" voorhoofd verbrand door zolang in de zon te staan) en vond niemand het erg om even naar buiten te gaan. Daar aangekomen hoorde we in de verte de karakteristieke sirene van een Amerikaanse brandweerwagen aankomen en kwamen de heren op hun gemak het pand binnen gelopen en hebben de boel professioneel onderzocht. Niets, nada aan de hand dus.. we konden zo weer terug. Toch wel weer moeilijk om na zo een enerverende gebeurtenis weer het werk op te starten, en dat op een mooie vrijdagmiddag...... ach...... never a dull moment!

1 comment:

Anonymous said...

Bruin worden op het ietwat kalende bolletje,in de baas zijn tijd MET salaris toe???!!!!

Blijven toch aparte mensen die Amerikanen...om op deze manier TOCH NOG te genieten van de zon, terwijl er ik weet niet wat "aan de hand" had kunnen zijn...hihi...

MAAR JIJ hebt een betaald BRUIN kruintje en DAT kunnen vele HOllanders NIET zeggen!

XXX Wilma