Monday, May 30, 2005

Nova Armstrong


Weer een mijlpaal. Vandaag was het de dag dat de zijwieltjes eraf gingen. Ze wilde het wel proberen. Wij hadden al gezien dat dit wel ging lukken, aangezien de zijwielen meer omhoog stonden dan dat ze nog functie hadden, moest het een kans van slagen hebben. Dus ik onder support van Bo samen met Nova proberen. Op de parkeerplaats van het honkbalveld om de hoek van de straat. Want daar heb je ruimte en is het vlak. Nova stapte op vertelde mij nog even dat ik haar vooral niet vast moest houden, en ......daar fietste ze, met een grote smile op haar gezicht. De vraag was nog even of ze ook nog goed kan stoppen en afstappen. Maar ik maakte mijn druk om niets. Nog even via de walkie tolkie tegen papa vertellen dat ze het kan. Zodat deze de video camera en fototoestel mee kon nemen om dit moment nog even vast teleggen.

No comments: