Sunday, May 22, 2005

U kunt pitten...


Eén van de laatste dingen op onze "to do" list was het regelen van een slaapplaats voor de gasten die we in grote getalen verwachten nu dat we hier aan de mooie westkust van de Verenigde Staten wonen. Je was altijd al welkom maar slapen was er helaas nog niet bij. Maar nu dat over 3 weken mijn ouders deze kant op komen was het toch wel noodzakelijk om een goed en praktisch bed aan te schaffen. Dus we hebben de oude en vertrouwde IKEA weer even bezocht en een Beddinge gekocht. Deze kan voor papa dienst doen als TV bank als Jacqueline een keer de afstandbediening van de TV beneden in haar macht heeft en hij naar boven wordt verbannen, als een speel bank voor de dames die pape/mama spelen en uiteraard als een luxe, comfortabele slaapplaats voor iedere vermoeide reiziger die ons huis aan doet. Dus vanaf nu is iedereen helemaal welkom en wordt je niet verbannen naar een 2e rangs Motel als je langs komt.

1 comment:

Anonymous said...

Ik ben jaloers dat ik er niet als eerste op zal liggen. Duurt me te lang allemaal, ben te nieuwschirig naar alles. Helemaal nu mijn ouders binnenkort vertrekken.
Groeten, Pablo